امروز : 23
ديروز : 3
افراد آنلاين : 1
همه : 1926
 
نوشته شده توسط : هايپر جيم

در صورتي كه 20 دقيقه بر روي تردميل آرام قدم برداريد و شيب دستگاه صاف باشد 100 كالري مصرف مي كنيد؛ با اين تمرين كالري يك آب نبات به سختي سوزانده مي شود؛ در حالي كه با يك برنامه اصولي در همين زمان مي توانيد حدود 500 كالري بر روي اين دستگاه هوازي از دست بدهيد.

در مدت 20 دقيقه بر روي تردميل 500 كالري بسوزانيد!

ما در اين جا براي افرادي كه فرصت زيادي براي ورزش كردن ندارند يك برنامه 20 دقيقه اي تمرين بر روي تردميل ارائه مي دهيم كه بتوانند در مدت كوتاهي از ورزش نتايج شگفت انگيزي به دست بياورند؛ كافي است اين تمرين را در هفته 3 الي 4 جلسه انجام بدهيد تا پس از 3 ماه تغييرات چشمگيري در بدن خود حس كنيد؛ البته به شرط اين كه رژيم غذايي مناسبي داشته باشيد و با پرخوري كالري مصرف شده را جايگزين نكنيد.

3 دقيقه- شيب صفر- سرعت 8.5 كيلومتر در ساعت- 25 كالري مي سوزانيد و بدن گرم مي شود
1 دقيقه- شيب 1 درصد- سرعت 4.5 كيلومتر در ساعت- 36 كالري سوزانديد
1 دقيقه- شيب 3 درصد- سرعت 3 كيلومتر در ساعت- 50 كالري سوزانديد
1 دقيقه- شيب 1 درصد- سرعت 8.5 كيلومتر در ساعت- 60 كالري سوزانديد
2 دقيقه- شيب 6 درصد- سرعت 3 كيلومتر در ساعت- 85 كالري سوزانديد
2 دقيقه- شيب صفر درصد- سرعت 8.5 كيلومتر در ساعت- 100 كالري سوزانديد
1 دقيقه- شيب 6 درصد- سرعت 3 كيلومتر در ساعت- 115 كالري سوزانديد
2 دقيقه- شيب 4 درصد- سرعت 6.5 كيلومتر در ساعت- 150 كالري سوزانديد
1 دقيقه – شيب 6 درصد- سرعت 3 كيلومتر در ساعت- 180 كالري سوزانديد
3 دقيقه- شيب 4 درصد- سرعت 6.5 كيلومتر در ساعت- 240 كالري سوزانديد
1 دقيقه- شيب 6 درصد- سرعت 3 كيلومتر در ساعت- 340 كالري سوزانديد
2 دقيقه- شيب 4 درصد- سرعت 4.5 كيلومتر در ساعت- حدود 500 كالري سوزانديد

زماني كه در يك جلسه تمرين اصولي حدود 500 كالري بسوزانيد و چنين تمريني را 5 بار در هفته تكرار كنيد نيم كيلوگرم وزن از دست خواهيد داد و اگر به همين صورت ادامه بدهيد و رژيم غذايي مناسبي داشته باشيد در پايان يك ماه 2.5 كيلوگرم از وزن شما كاسته مي شود كه عدد بسيار خوبي است.

اين تمرين باعث مي شود در مدت 4 ماه 10 كيلوگرم وزن كم كنيد و به تناسب اندام نزديك بشويد؛ البته شيب هاي زياد براي كساني كه از مشكلات زانو رنج مي برند خوب نيست و اين برنامه براي افراد سالم طراحي شده است. 30 دقيقه قبل از شروع تمرين يك ليوان آب بنوشيد و حنماً كفش ورزشي مناسب به پا كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ | نظرات (0)
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]